חושבים או מחשבים – סילבוס לדוגמה
(סילבוס התכנית מודולרי ונבנה עם המדריך וביה"ס בהתאם לצרכייהם).
שעור מספר | הפעילות/משחק | שם השיעור |
חטיבה א' | ||
1. | פתיחה- היכרות | נעים להכיר |
2. | משחק מתמטי | מקלות המלך |
3. | משחק מתמטי | מיהו המלך? |
4. | משחק: ארבע בשורה | מי הם הארבע בשורה? |
5. | משחק: ארבע בשורה | מתקדמים בשורה |
6. | קלפים | היכרות עם הקלפים |
7. | חידות: סגירת שטחים | סוגר השטחים |
8. | קסם לוגי | 4 שביעיות |
9. | סיכום 1 | המגדלור 1 |
חטיבה ב' | ||
10. | משחק: מילים אסורות | מהן מילים אסורות? |
11. | משחק: מילים אסורות | משחקים במילים אסורות |
12. | משחק: מילים אסורות | יוצרים משחק |
13. | קלפים | צברת-ניצחת |
14. | חידות: פאזלים | פאזל דינוזאורים |
15. | קסם לוגי | 4 השודדים |
16. | סיכום 2 | במקום מיוחד בעולם |
חטיבה ג' | ||
17. | משחק: דמקה | להכיר את לוח הדמקה |
18. | משחק: דמקה | הנשיאה |
19. | משחק: דמקה | אליפות הדמקה |
20. | קלפים | נסיך לוקח הכל |
21. | חידות: תיאום ויזוגרפי | קו-קוים |
22. | קסם לוגי | 21 קלפים |
23. | סיכום 3 | הניצוץ |
חטיבה ד' | ||
24. | משחק: חידות מצויירות | שירי-ילדים מצויירים |
25. | משחק: חידות מצויירות | יוצרים חידות שירים מצויירים |
26. | משחק: תן קו | שפה ללא קול |
27. | משחק: תן קו | תן קו |
28. | משחק: תן קו | תנו קווים |
29. | קלפים | לוגי |
30. | חידות: סידורים וצירופים | תן מקום |
31. | קסם לוגי | אדום-שחור |
32. | סיכום 4 | בינגו המשחקים |
מחסן חידות |